Pages

Tuesday, June 29, 2010

(K.K 5) Jom Beramal

Alhamdulillah, pada hujung minggu baru2 ini, K berkesempatan bersama sahabat-sahabat PAPISMA Kelantan turun padang menjalankan khidmat kesihatan sempena program Sukaneka Rakyat di Pulau Kundor Dun Kijang pada hari Jumaat (25 Jun 2010) dan program Cakna Rakyat di Dun Demit pada hari Sabtu (26 Jun 2010).

Antara aktiviti-aktiviti yang telah dijalankan adalah pemeriksaan tekanan darah (bp), memeriksa tahap glukosa dalam darah, memberi ubat secara percuma kepada pesakit dan memberi khidmat nasihat mengenai gaya hidup yang sihat.

Ribuan terima kasih diucapkan kepada para doktor yang melapangkan masa bersama bagi menjayakan kedua-dua program tersebut. Semoga Allah membalas sumbangan tenaga yang telah dicurahkan. (Dr. Syed Khaliq, Dr. Shahril, Dr. Zuraizi, Dr. Rohayati, Dr. Azaharim, Dr. Suhana, Dr. Noraida dan Dr. Hidayah HRPZ II).

Diharapkan, sahabat PAPISMA Kelantan sentiasa bersedia untuk program khidmat kesihatan yang akan datang. beramal dan berbakti untuk kesejahteraan dunia dan akhirat...

0 comments:

Post a Comment

Halwa Telinga

 
Copyright 2009 Rimbunan Taqwa. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase